ارتودنسی نامرئی مناسب چه کسانی است؟

۲ بازديد
ارتودنسی نیز مانند دیگر علوم که پیشرفت می کنند، دستخوش تحولاتی شگرف شده است. از جمله این تحولات ارتودنسی نامرئی است. ارتودنسی همان مرتب کردن و ردیف کردن دندان هاست که تا چندین سال قبل فقط به شکل سیم های فلزی بر روی دندان ها استفاده می شد؛ اما امروزه شاهد نوع نامرئی آن نیز هستیم. ارتودنسی نامرئی همانطور که از اسم آن هم پیداست در نگاه اول و به آسانی بر روی دندان های فرد قابل مشاهده نیست. به همین علت دیده نشدن، و نیز به دلایل دیگر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ارتودنسی نامرئی به جای استفاده از بریس ها و سیم های فلزی، از یک سری پلاک های شفاف که باید بر روی دندان ها قرار بگیرند، استفاده می شود. این پلاک های شفاف را باید هنگام خوردن و آشامیدن از دهان خارج کرد و پس از تمیز کردن دندان ها آن ها را سر جای خود قرار داد. نکته مهم در ارتودنسی نامرئی و استفاده از پلاک های شفاف این است که طبق نظر دندانپزشک ارتودنسی باید ساعات گفته شده پلاک های شفاف را بر روی دندان های خود قرار دهیم و در صورت فراموش کردن و کمتر قرار دادن روی دندان ها، نتیجه مطلوب بدست نمی آید. از این مطلب می توان نتیجه گرفت که ارتودنسی نامرئی برای بزرگسالان مناسب تر است تا کودکان. چون ممکن است کودکان فراموش کنند پلاک ها را روی دندان هایشان قرار دهند. علاوه بر این، پلاک های شفاف فشاری را بر دندان ها وارد می کنند و کودکان ممکن است بخواهند از این فشار و درد راحت شوند و پلاک ها را به مقدار زمان مشخص شده روی دندان هایشان نگذارند. بنابراین نتیجه مطلوب را نگیرند. ارتودنسی نامرئی بسیار مناسب افراد بزرگسال و وابسته به همکاری کامل فرد است که بهترین نتیجه حاصل شود. یکی از متخصصان خوب ارتودنسی نامرئی دکتر مهدی فهیمی هنزائی هستند که مطب ایشان در غرب تهران قرار دارد. اگر شما هم نیاز به مشاوره ارتودنسی و انجام ارتودنسی غرب تهران دارید می توانید از دکتر فهیمی هنزائی راهنمایی بگیرید

مراکز سونوگرافی شهر تهران

۴ بازديد

سلام خدمت دوستان. آیا می دانید چه مراکز سونوگرافی خوبی در نزدیکی محل زندگی شما وجود دارند؟ ممکن است در مواقعی به دلیل بروز مشکل یا بیماری و یا برای چکاپ ناچار به انجام سونوگرافی شویم. امروزه در سطح شهر تهران مراکز سونوگرافی بسیاری را مشاهده می کنیم. اما سوال این است که به کدام مرکز سونوگرافی مراجعه کنیم؟ البته امکان دارد که در همه مراکز سونوگرافی، تمامی خدمات سونوگرافی ارائه نشود؛ بنابراین بهتر است به مرکز ی مراجعه کنید که هم از تجهیزات به روز و جدید برخوردار است و هم متخصص سونوگرافی دارای تجربه و مهارت و دانش لازم را داشته باشد. مثلا در بسیاری از مراکز سونوگرافی، غربالگری و بررسی ناهنجاری های جنین و سونوگرافی آنومالی اسکن انجام نمی گیرد. ما سعی کرده ایم برای راحتی و سهولت شما عزیزان تعدادی از بهترین مراکز سونوگرافی که بیشترین خدمات را با بروزترین دستگاه ها ارائه می کنند، معرفی کنیم:

سونوگرافی منطقه 1

سونوگرافی منطقه 2

سونوگرافی منطقه 3

سونوگرافی منطقه 4

سونوگرافی منطقه 5

سونوگرافی منطقه 6

سونوگرافی منطقه 7

سونوگرافی منطقه 8

سونوگرافی منطقه 9

سونوگرافی منطقه 10

سونوگرافی منطقه 12

سونوگرافی منطقه 17

سونوگرافی منطقه 21

سونوگرافی منطقه 22

سونوگرافی شهر قدس

اگر شما در محله ای به غیر از موارد ذکر شده ساکن هستید و یا به دنبال مراکز سونوگرافی بیشتری در سطح شهر تهران می گردید، می توانید به وب سایت محله ما که راهنمای شهری محله های شهر تهران است مراجعه کنید و به سایر مراکز سونوگرافی دست یابید.

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

۴ بازديد

امروزه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بسیاری در سرتاسر شهر تهران یافت می شوند. هدف از ایجاد دفتر خدمات قضایی الکترونیک چیست؟ دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز قضایی راه اندازی شده اند. دفاتر خدمات قضایی در راستای تسریع کارهای مردم و رضایتمندی بیشتر، کاهش زمان و هزینه های مردم بر بستر اینترنت راه اندازی شده اند. هدف از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کاهش مراجعات مردم به دستگاه قضایی است. برای تاسیس دفاتر خدمات قضایی یک سری شرایطی هم وجود دارد که باید واجد شرایط لازم باشید تا بتوانید دفتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی کنید. در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خدمات زیر ارائه می شود:

ثبت دادخواست‌های بدوی دادگاه‌های حقوقی، خانواده و شورای حل اختلاف
ثبت شکوائیه
ثبت لایحه
پیگیری ابلاغ الکترونیکی
ثبت واخواهی و تجدیدنظر آرای شورای حل اختلاف، دادگاه های خانواده، حقوقی و کیفری
ثبت اعاده دادرسی دعاوی حقوقی‌، فرجام خواهی و پرونده‌های مرتبط با دیوان عالی کشور
ثبت دادخواست بدوی دیوان عدالت اداری
اعتراض به قرارهای نهایی دادسرا
درخواست تامین دلیل و تامین خواسته
ثبت اظهارنامه (اخطار قانونی)
پیگیری آخرین وضعیت دادخواست، شکواییه، لایحه و یا اظهارنامه، پیگیری زمان تشکیل دادگاه، پیگیری اظهارنامه و ارائه گواهی ابلاغ
ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه قوه قضاییه
تمدید پروانه وکلا (دریافت هزینه دادگستری)

در مناطق مختلف تهران و محله های شهر تهران دفترهای خدمات قضایی متعددی تاسیس شده است. جهت دسترسی راحت تر به این دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برخی از دفاتر خدمات قضایی در مناطق مختلف شهر تهران را برای شما لیست کرده ایم:

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 22

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 2

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 5

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 3

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 4

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 14

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 11

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 19

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 7

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 1

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 6

دفتر خدمات الکترونیک قضایی منطقه 10

دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قدس

شما دوستان عزیز می توانید با کلیک روی هر یک از مناطقی که مد نظرتان است، به دفتر خدمات قضایی آن منطقه دست پیدا کنید. علاوه بر این اگر شما به دنبال دفتر خدمات الکترونیک قضایی دیگری هستید، می توانید به وب سایت محله ما مراجعه کنید و از سایر دفاتر خدمات قضایی اطلاع پیدا کنید.

مطب سونوگرافی خوب

۴ بازديد
عزیزان ساکن شهر قدس آیا می دانید اگر نیاز به انجام سونوگرافی پیدا کردید، به کدام کلینیک سونوگرافی مراجعه کنید؟ می خواهم یکی از مطب های سونوگرافی خوب را خدمتتان معرفی کنم. ممکن است در مواقعی ناراحتی و یا مشکلی بروز کند که لازم شود شما برای تشخیص بهتر، سونوگرافی انجام دهید. بدین منظور پزشک مربوطه شما را به انجام سونوگرافی ارجاع می دهد. سونوگرافی یک روش تشخیصی پزشکی با استفاده از امواج صوتی است در صورتی که در رادیولوژی با استفاده از اشعه ایکس به عکس برداری می پردازند. در تصویربرداری با کمک امواج صوتی چون مضرات استفاده از اشعه ایکس وجود ندارد، بنابراین در دوران بارداری از سونوگرافی استفاده می شود. یکی از مراکز سونوگرافی که به ارائه خدمات خوب به هموطنان عزیز می پردازد، مرکز سونوگرافی شهر قدس است. در سونوگرافی موج نو در شهر قدس خانم دکتر میترا جلوداری که دارای فلوشیپ تخصصی پستان و زنان و بارداری از دانشگاه تهران هستند، به انجام فعالیت مشغول هستند. در سونوگرافی موج نو تمامی خدمات سونوگرافی از قبیل: سونوگرافی تخصصی و فوق تخصصی، سونوگرافی بارداری، سونوگرافی سه ماهه اول بارداری، غربالگری و آنومالی اسکن، سونوگرافی پستان و تیروئید، داپلر رنگی، ترنس واژینال و ... توسط دکتر مجرب خانم انجام می گیرد. اگر ساکن شهر قدس هستید و می خواهید هر گونه سونوگرافی انجام دهید، به شما مرکز سونوگرافی موج نو در شهر قدس را پیشنهاد می کنیم.